Serwis
W sytuacji, gdy nieodzowna okaże się wysyłka zakupionego produktu do serwisu (zobacz: Warunki gwarancyjne i obsługi serwisowej), prosimy postępować według poniższych kroków.
Jednocześnie informujemy, że niebawem zostanie uruchomiony Internetowy System Reklamacji, który ułatwi proces reklamacyjny.
- Wysyłacie Państwo wiadomość e-mail na adres Pokaż adres, w której podajecie:
- nazwę reklamowanego towaru,
- jego numer seryjny (w przypadku jego braku prosimy o kod EAN),
- numer dokumentu zakupu,
- opis problemu związanego z towarem,
- adres na który odesłać naprawiony towar.
- Po otrzymaniu zgłoszenia mailowego nasz serwis przystąpi do procedury wstępnej weryfikacji. Po jej zakończeniu dostaniecie Państwo od nas zwrotną wiadomość z numerem zgłoszenia reklamacyjnego.
- Po otrzymaniu numeru zgłoszenia reklamacyjnego produkt należy odesłać dowolnym spedytorem lub za pośrednictwem poczty polskiej, na koszt nadawcy, w opakowaniu gwarantującym jego bezpieczny transport (karton, styropiany, folie antystatyczne). Na opakowaniu prosimy o umieszczenie numeru zgłoszenia uzyskanego podczas procesu rejestracji zgłoszenia. Wysyłkę należy kierować na adres:
Mogado sp. z o.o.
05-500 Piaseczno
ul. Okulickiego 26
Z wyraźnym dopiskiem SERWIS
- Zwrot naprawionego produktu dokonywany jest na nasz koszt.
W razie pytań, zachęcamy do kontaktu z naszymi pracownikami serwisu pod numerem telefonu: Pokaż numer